El blog de la zoocióloga que quería ser escritora

ETERNAMENTE EN OBRAS - Este blogue naceu da necesidade de sacar fora o meu mundo interior, como ferramente que me axudou a aprender a expresar e transmitir sentimentos en sensacións. Escribir foi o que fixo de min unha persoa que conseguiu evolucionar ata o punto no que me atopo hoxe.

Neste blogue atoparás textos en galego e en castelán porque dependendo do día no que esscriba e dos sentimentos do momento a lingua que se pronuncia pode ser calquera das dúas.

24 septiembre, 2005

Rizado, liso, corto...

Hoy no estoy inspirada, necesito un cambio de look, así que me iré muy pronto a la peluquería. Si me cortan mal el pelo, o simplemente no me gusta el corte... va a haber más que muertes.
Las peluquerías son curiosas, es el único sitio donde me paro a leer las revistas del corazón, básicamente porque no hay otras, allí te pones al día de los cotilleos de la vecina del 5ºIzquierda, que le ha puesto los cuernos con el señor que vive dos edificios más abajo... ¡y a mí que coño me importa! Cada uno es libre de hacer lo que le venga en gana, siempre y cuando sea consecuente con sus acciones, resumiendo, que asuma sus consecuencias. Si yo decido pegarle un tiro a esa vecina del 5º tendré que vivir con la carga moral que acarrea un acto como es el asesinato y posteriormente tendré que pagar por el delito cometido (si me pillan claro). En fin, creo que necesito cortar esas putas, digo puntas, abiertas que tengo en la cabeza.
A ver si la próxima vez que escriba algo aquí no pasan tantos días. Mordiscos para todos, que los besos andan muy caros.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

locaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!eu dígoche que o cortes cortiño..que mola mil...o único que teño que dicir é VAI TOMAR CHUPITOS DE ÁCIDO CLORHÍDRICO!
mil besiños!

LuPi LuKe dijo...

Mellor tomar un churrasco feito co elemento máis elemental de todos, o lume! Por certo, e para quen non o sepa, Quen só hai un, o marido da Barbie xD