El blog de la zoocióloga que quería ser escritora

ETERNAMENTE EN OBRAS - Este blogue naceu da necesidade de sacar fora o meu mundo interior, como ferramente que me axudou a aprender a expresar e transmitir sentimentos en sensacións. Escribir foi o que fixo de min unha persoa que conseguiu evolucionar ata o punto no que me atopo hoxe.

Neste blogue atoparás textos en galego e en castelán porque dependendo do día no que esscriba e dos sentimentos do momento a lingua que se pronuncia pode ser calquera das dúas.

05 julio, 2006

Noah

Nombre Masculino de origen Hebreo. Descanso, paz, comodidad, o el que es consolado.
Para que luego me digan que el nombre de mi sobrino es de chica. Por fin, hoy ha nacido el tan esperado niño de la familia. Ha pesado unos 3Kg 800g y al parecer es guapísimo.
Yo no puedo opinar porque no he visto su futo y está a demasiados miles de kilómetros como para pillar un coche e ir a verlo. En cuanto me pasen una foto la dejaré en el blog para que contempleis el nuevo miembro de mi familia, mi primer y único sobrino.

No hay comentarios: